Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Review προϊόντων από την Femme-Fatale.gr!



Γειά σας κορίτσια μου! Σήμερα θα μιλήσουμε για 2 εταιρειούλες-που μου έστειλε η σελίδα Femme-Fatale.gr- την ING-η οποία ειναι μια εταιρεία με επαγγελματικά κομμωτηριακά προϊόντα- και την Kueshi.

Ας ξεκινήσω με την ING και συγκεκριμένα με το προϊόν που μου έκανε εντύπωση! Είναι αυτή εδώ η σιλικόνη μαλλιών, η οποία είναι μια απλή σιλικόνη. Απο θέμα γυαλάδας δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο να μου προσφέρει, ΟΜΩΣ είχε μια ξεχωριστή εως μαγική μυρωδιά θα έλεγα, καθώς μόλις η σταγόνα έπεφτε στο χέρι μου μύριζε σαν μπύρα και στη συνέχεια η μυρωδιά άλλαζε και γινόταν γλυκιά. Αρκετά περίεργο θα έλεγα, αλλά μου έκανε απίστευτη εντύπωση! Την βρίσκεται στα 80ml και έχει διάρκεια ζωής  εώς 36 μήνες! Καθόλου άσχημα.

Επόμενο προϊόν απο την ίδια εταιρεία είναι μια μάσκα μαλλιών για θρέψη με έντονη επανορθώτική δράση. Αρχικά ας ξεκινήσω με την υφή της, η οποία δεν είναι παχύρευστη αντιθέτως θα την χαρακτήριζα ελαφρώς κρεμώδης. Η μυρωδιά της μου θυμίζει έντονα αντρικό άρωμα-πράγμα το οποίο δεν μου άρεσε και τόσο- όμως μένει απαλά στα μαλλιά και τα κάνει να μυρίζουν ευχάριστα και φρέσκα, τολμώ να πω. Σαν προϊόν έκανε κάτι στα μαλλιά μου, αν και παρ'όλο που υπόσχεται απαλότητα, δεν ένοιωσα καμιά. Την βρίσκεται στα 6,00 Ε στα 250 ml, μια συμπαθητική σχέση τιμής-ποιότητας για επαγγελματικό προϊόν κομμωτηρίου. 

Και συνεχίζω με την εταιρεία Kueshi.
Έχω 2 προϊόντα απο αυτήν την εταιρεία και είναι 2 μικρά διαμαντάκια και τα 2!
Ξεκινώ με το gel καθαρισμού της Kueshi. Eίναι ενα απλό τζελ για καθημερινό καθαρισμό προσώπου, χωρίς κόκκους. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και αρχικά με βοηθάει να ολοκληρώνω το ντεμακιγιάζ μου, δεν τσούζει τα μάτια καθόλου - ακόμα και ανοιχτά να τα είχα. Έχει μια απαλή μυρωδιά που προσωπικά την λατρεύω και η υφή του είναι λεπτή για gel. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να αναφέρω είναι ότι κάποιες φορές ένοιωθα σαν να μου τραβάει το δέρμα, βέβαια μετά με την ενυδατική όλα καλά, αλλά ποιός ξέρει τι έφταιγε; Η αλλαγή του καιρού; Πολύ πιθανόν. Τιμή:10Ε στα 200 ml. Mπορεί να φαίνονται πολλά αλλά τα αξίζει!

Και φυσικά το τελευταίο! Μια κρεμούλα προσώπου κατά των κοκκινίλων, των πανάδων και γενικά για όλα αυτού του τύπου προβληματάκια. Η μητέρα μου έχει πανάδες και εγώ κοκκινίλες οπότε μια χαρά μας ήρθε! Αρχικά να πω ότι η μητέρα τη χρησιμοποιούσε ΠΑΝΤΑ μετά από ένα scrub από λεμόνι+ζάχαρη. Η πανάδα της έχει αποχρωματιστεί, όμως δεν έχει εξαφανιστεί, παρ'όλα αυτά όμως το ότι αποχρωματίστηκε ελαφρώς είναι ένα θετικό στοιχείο. Οι κοκκινίλες οι δικές μου πάλι εξαφανίστηκαν σε 3-4 μερούλες. Την έβαζα μόνο το βράδυ. Μυρίζει εξαιρετικά και έχει πολύ πλούσια υφή. Την βρίσκεται στα 17.00 Ε στα 50ml!


Aυτά ήταν τα πραγματάκια που είχα να σας δείξω! Πώς σας φάνηκαν; Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Θα δοκιμάζατε; Τα λέμε στα σχόλια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny