Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Review: Korres!


Είχα κάνει μια αγορά τις προάλλες από το site www.parapharmacie.gr και είχα πάρει ένα όμορφο πακετάκι του Κορρέ και τι άλλο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου για αυτά τα προϊόντα.

Ας ξεκινήσω με αυτό το κραγιόν. Πολύ όμορφο χρώμα, καθημερινό. Αφήνει μια όμορφη βελούδινη αίσθηση στα χείλη και έχει μια πολύ γλυκιά μυρωδιά. Πιστεύω όμως ότι υπάρχει πρόβλημα στη διάρκεια διότι πιστεύω ότι μέσα σε 2-3 ώρες έχει φύγει από τα χείλη μου. Παρ'όλα αυτά περιποιημένο και προσεγμένο προϊόν.

Επόμενο; Η μάσκαρα! Είναι απλά φοβερή. Προσφέρει όγκο-όμως αισθητά περισσότερο μήκος και το βουρτσάκι της είναι τρίχινο και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες μια προς μια(αν θες να δεις demo κλίκαρε εδώ) Έχει απίστευτη διάρκεια και φεύγει πανεύκολα με το ντεμακιγιάζ. Δεν έχω να πω κάτι αλλό, είναι ένα προϊόν που όποια κοπέλα θεωρεί τον εαυτό της "mascaramaniac" πρέπει να υπάρχει στη συλλογή της!

Μολυβάκι ματιών. Αρκετά μαλακό, όχι και τόσο μαύρο, όχι και τόσο σταθερό. Γενικώς θεωρώ ότι είναι ένα μολύβι-βάση για smoky-eye look και απαραίτητα σεταρισμένο με σκιά!
 Βερνίκι νυχιών: Νο.56 Metallic Red. Φοβερό φθινοπωρινό, θα έλεγα, χρώμα. Πειποιημένο πινελάκι και περιποιημένη συσκευασία γενικότερα. Στεγνώνει σχετικά γρήγορα και με ένα μόλις πέρασμα είναι εντάξει. Το μόνο αρνητικό είναι ότι απο την 2 ή την 3 μέρα άρχισε να ξεφλουδίζει. Οπότε top coat οπωσδηποτε! 
Aυτά ήταν τα πραγματάκια που είχα να σας δείξω! Πώς σας φάνηκαν; Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Θα δοκιμάζατε; Τα λέμε στα σχόλια!!

9 σχόλια:

  1. Το κραγιόν έχει καταπληκτικό χρώμα!Μία μάσκαρα του Κορρέ έχω κι εγώ αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτή!Πάντως είναι πολύ καλή αυτή που έχω...
    Στο blog μου τρέχει διαγωνισμός...Αν θες ρίξε μια ματιά!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βερνίκι είναι τέλειοοο! Και να φανταστείς ότι δε μου αρεσεουν τα κόκκινα νύχια...αλλά με αυτό ερωτεύτηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mou αρέσουν πολύ τα μανό του κορρέ!Είναι πολύ καλά!Εχω πάρει κ εγώ κραγιόν και όντως δεν κρατάνε πολύ,ίσως επειδή είναι αρκετά ενυδατικά!Την μάσκαρα θέλω να την δοκιμάσω και το make up του κορρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γειά!Πολύ ωραία όλα και τα νυχια σου φοβερά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η μασκαρα φανταστικη! την ειδα και στο βιντεακι σου!
    αν θες ριξε μια ματια Ζαχαρουλα μου στο Post μου για τις Beauty Bloggers!
    http://zaxarikaiomorfia.blogspot.gr/2013/11/its-christmas-idea-for-beauty-bloggers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H μάσκαρα είναι φανταστική!Την είδα δοκιμάσει και γω σε κάποιο event του Κορρέ και την ερωτεύτηκα!!όταν ξεμείνω από μάσκαρα αυτή θα αγοράσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραιες αγορές! Υπεροχα προιόντα και τελεια η απόχρωση στο κραγιον αλλά και στο βερνίκι! Να τα χαρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny