Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Αγαπημένα Αυγούστου!


Γεια σας κορίτσια μου! Τελείωσε το καλοκαιράκι, αλλά δεν πτοούμαστε! Αυτή η ανάρτηση θα 'χει να κάνει με αγαπημένα προϊόντα Αυγούστου και ίσως όλου του καλοκαιριού! Πάμε να ξεκινήσουμε.


Πρώτα από όλα θα σας πω για την αγαπημένη μου κρεμούλα απο την NIVEA που με βοήθησε να διατηρήσω τα πόδια μου ενυδατωμένα και μαλακά. #socool


Bronzer: Το πιο όμορφο που υπάρχει. Απλά κοιτάξτε μια συσκευασία!τέλειο χρωματάκι καθώς δεν κεραμιδοκοκκινίζει και δίνει μια πολύ φυσική αίσθηση ηλιοκαμένου! Aπο την Mels Νο.05

 Αγαπημένο κραγιον απο AVON colortrend! Η αποχρωση doll pink που μου συμπαραστάθηκε στις "δύσκολες" στυλιστικες μου στιγμές! Κρεμώδες, ενυδατικό με τελεια απόδοση και διάρκεια!
 Η καλύτερη σκιά! Είναι αγαπημένη <3 MaYBELINE NEW YORK No. 01 Snow White, έχει ιριδίζον τελείωμα με φανταστικη αποδοση με ή και χωρίς primer. τη χρησιμοποιώ συνέχεια στο μακιγιάζ μου και πραγματικά έχει ακόμα πάρα πολύ ποσότητα!
 Πινέλο πούδρας απο make-up professional(jumbo). μια χαρά, μαλακό και δεν μαδάει.
 Κραγιόν-Gloss: EXCEL (eurostores) No. 15! Σε αυτό το υπέροχο ροζο-νουντ χρωματάκι-ιδανικό και για το χειμώνα! το φοράω πάντα με ένα gloss απο πάνω γιατί κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο ζουμερά!
Η καλύτερη μάσκαρα! Όγκος+Μήκος! και εκτός απο αυτό κρατάει τις βλεφαρίδες σηκωμένες λες και έχω βάλει ΛΑΚ. 1 ευρω απο euro-stores! αμα την βρείτε να την αποκτήσετε!

Απο αριστερά: 1)Gt cosmetics No.1, 2)ANNIE No.281, 3)ANNIE No.255
1)Τέλεια απόδοση και διάρκεια.
2+3)τα χω φορέσει τόσο πολύ αυτά τα 2...αγαπώ αυτά τα 2 χρώματα και πραγματικά χαιρόμουν που τα έβλεπα στα νύχια μου :Ρ Πολύ καλή διάρκεια και αυτά τα 2 μωράκια!


 2 αγαπημένα μου απο την BIOTEN. 1. Η Κρέμα χεριών με αβοκάντο έχει μια πολύ πλούσια ηφή για κρέμα χεριών και έχει γενικώς μια λιπαρότητα αλλά εμένα μου αρέσει αυτο γιατί μετά τα χέρια ειναι τόοοοοοσο απαλά! και 2. η κρέμα σώματος για ξηρές επιδερμίδες. Απλα είναι η καλύτερη κρέμα για ξηρές επιδερμίδες σε συνδιασμό με τέλειο άρωμα!

Εscada - Marine Groove.
Δυστυχώς δεν μπορώ να το περιγράψω όμως θα σας πω ότι μυρίζει υπέροχα, ότι έχει απίστευτη διάρκεια και πως το φοράω συνέχεια (το μυστικο μου οπλο)

Το πολυχρηστικό μου για σώμα, μαλλιά και πρόσωπο.

Βοdy Splash!(1 ευρω απο euro store) Mε άρωμα καρύδας. Το ψεκάζω στα μαλλιά μου και ναι η μυρωδιά του μένει. Και εννοείται με την πρώτη ευκαιρία θα πάρω κι άλλα!

Κραγιόν σε nude απόχρωση(Νο.16) αρκετά απαλή απόδοση αλλά φοριέται άνετα και το βράδυ με περισσότερη δουλίτσα :)

Μην ξεχάσετε να δείτε το ανάλογο βίντεο: August Favorites&new haircut! (GR)
Ευχαριστώ πολύ <3

2 σχόλια:

  1. Tα προϊόντα της Bioten ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη τα τελευταία χρόνια. Καλή τιμή και καλή ποιότητα.

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι τελεια! και θελω να παρω κι αλλα οπως το gel καθαρισμου με κυδωνι θα ειναι το επομενο στη συλλογη μου!

      Διαγραφή

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny